اخبار روزفناوری

شرکای انویدیا کارت‌های گرافیکی با موضوع Black Myth Wukong را با طرح‌های شگفت‌انگیز در طعم‌های محدود معرفی کردند.

شرکای انویدیا کارت‌های گرافیکی با موضوع Black Myth Wukong را با طرح‌های شگفت‌انگیز در طعم‌های محدود معرفی کردند.

شرکای AIB انویدیا در چین تصمیم گرفته اند راه اندازی Black Myth Wukong را با موضوع گرافیکی GeForce RTX 40 با طراحی های خیره کننده جشن بگیرند.

Black Myth Wukong در چین بسیار محبوب است و تقریباً 1.5 میلیون گیمر آن را در Steam بازی می کنند و شرکای NVIDIA راه اندازی با پردازنده های گرافیکی GeForce RTX 40 مضمون را گرامی می دارند

شور حول Black Myth: Wukong اکنون به بازارهای GPU منتقل شده است و چندین شریک NVIDIA AIB SKUهای خاصی را برای بزرگداشت اولین عنوان منتشر کردند. چندین فروشنده، مانند MSI، Gigabyte، Colorful، ZOTAC، GALAX، Inno3D، Gainward و Manli از پردازنده‌های گرافیکی جدید NVIDIA GeForce RTX 40 با موضوع Black Myth Wukong رونمایی کرده‌اند.

جدیدترین مدل‌ها عمدتاً تحت سری RTX 40 “SUPER” NVIDIA هستند که دارای SKUهای متعددی هستند که شامل GeForce RTX 4070 SUPER تا GeForce RTX 4080 SUPER است. جالب اینجاست که بسیاری از راه‌اندازی‌های جدید هنوز به جریان اصلی نرسیده‌اند، با توجه به اینکه بسیاری از SKUها در بازارهای چینی محدود هستند، از این رو این برای علاقه‌مندان به افسانه سیاه: Wukong بد است.

در زیر خلاصه ای از همه مدل های خاص آمده است:

Colorful کارت گرافیک GeForce RTX 4080 SUPER Advanced خود را با موضوع Black Myth Wukong ارائه می دهد. این یک پیشنهاد فوق‌العاده با تم طلایی، قهوه‌ای و قرمز است که کاملاً با بازی هماهنگ است. این کارت دارای یک خنک کننده سه فن و یک هیت سینک سه شیار است که باورنکردنی به نظر می رسد.

MSI نسخه SUPER Gaming SLIM GeForce RTX 4070 خود را با موضوع Black Myth Wukong منتشر کرده است که با همان راه حل دو اسلات و فن سه گانه ارائه می شود، اما دارای صفحه پشتی زیبا است و رنگ های LED در جلو به گونه ای تنظیم شده اند. زیبایی طلایی برای مطابقت با رنگ زره شخصیت اصلی.

GALAX GeForce RTX 4070 Ti SUPER 20th Anniversary Edition خود را منتشر کرده است که یکی از بهترین مدل‌ها با طراحی جریانی با دو فن در جلو و یک فن در پایین است. کفن جلو و صفحه پشتی دارای تم Black Myth Wukong هستند و کارت نیز با نور RGB باورنکردنی روشن می شود.

Gigabyte نسخه GeForce RTX 4070 SUPER Gaming OC خود را ارائه می‌کند که دارای طرح رنگ قهوه‌ای و مشکی منحصربه‌فرد در جلو و صفحه پشتی Black Myth Wukong در یک راه‌حل خنک‌کننده عظیم سه فن با اندازه 2.7 اسلات است.

Gainward دومین سازنده‌ای است که کارت گرافیک GeForce RTX 4070 SUPER سفید رنگ را با موضوع Black Myth Wukong ارائه می‌کند. این کارت دارای محلول خنک کننده سه فن است و ضخامت آن 2 شیار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا